خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

تبلیغات انتخاباتی،از علم تا عمل

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

„تبلیغات در مطالعات علمی دوجنبه را شامل می‌شود: تبلیغات تجاری و تبلیغات سیاسی که به «پروپاگاندا» معروف است.قریب به اتفاق محققان و اندیشمندانی که پروپاگاندا را تعریف کرده اند، روی مفاهیمی چون «قصد و غرض داشتن» و «سوگیری» آن تاکید داشته و دارند. 
پروپاگاندا یا تبلیغات سیاسی موضوع بسیاری از تحقیقات و مقالات نظریه پردازان بوده است. در اسلایدهای زیر به بررسی تبلیغات انتخاباتی در ادوار انتخابات‌ها در جمهوری اسلامی ایران می‌پردازیم:

جمع آوری و تدوین: عبداللهیان،عباس کیائی نژاد

برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی