تبلیغات انتخاباتی،از علم تا عمل
چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ
تبلیغات در مطالعات علمی دوجنبه را شامل میشود: تبلیغات تجاری و تبلیغات سیاسی که به «پروپاگاندا» معروف است.قریب به اتفاق محققان و اندیشمندانی که پروپاگاندا را تعریف کرده اند، روی مفاهیمی چون «قصد و غرض داشتن» و «سوگیری» آن تاکید داشته و دارند.
پروپاگاندا یا تبلیغات سیاسی موضوع بسیاری از تحقیقات و مقالات نظریه پردازان بوده است. در اسلایدهای زیر به بررسی تبلیغات انتخاباتی در ادوار انتخاباتها در جمهوری اسلامی ایران میپردازیم:
جمع آوری و تدوین: عبداللهیان،عباس کیائی نژاد
برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.
۹۴/۰۵/۲۱