خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

تکنولوژی wireless یا بی‌سیم، به عنوان تحولی در ارتباطات مطرح است. امروزه تقریبا همه دستگاه های ارتباطی مجهز به تکنولوژی بی سیم هستند. این فناوری از سال 1985 شروع یه ایجاد و رشد کرد و تا به امروز تغییرات و پیشرفت های زیادی داشته است.

۱ نظر ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۵
سید مهدی حسینی

در این مطلب، در ادامه بررسی کتاب «بازشناسی رسانه‌های جمعی با رویکر سواد رسانه‌ای» از جیمز پاتر، به عوامل اثرات رسانه بر رفتار و شخصیت افراد می‌پردازیم. در این کتاب عوامل به دو دسته مبنایی و نوسانی تقسیم بندی شده‌اند و از هر کدام مثال‌هایی ذکر شده است.

۰ نظر ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۸
سید مهدی حسینی

کتاب «بازشناسی رسانه‌های جمعی با رویکر سواد رسانه‌ای» از جیمز پاتر، تبیین و بررسی قابل تأملی از رسانه‌های جمعی از دیدگاه سواد رسانه‌ای است. در این کتاب ابعاد سواد رسانه‌ای و مهارت‌های آن به خوبی مورد توضیح قرار گرفته است.

۰ نظر ۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۰
سید مهدی حسینی

نظریه وابستگی مخاطبان به رسانه ها، توسط بال روکیج و دفلور ارائه شد. در این نظریه مخاطبان منفعل در نظر گرفته شده اند و وابسته شدن مخاطب به یک رسانه عامل اصلی تاثیرات آن رسانه بر مخاطب است.

۰ نظر ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۷
سید مهدی حسینی

استفاده از گوشی تلفن همراه و پس از آن گوشی های تلفن هوشمند یا SmartPhone ها امروزه بسیار در جهان رواج یافته است. افراد با اتصال گوشی تلفن خود به اینترنت و دانلود نرم افزارها، بازی ها، مولتی مدیا و ... لذت بیشتری از کار با موبایل خود می برند. حال وضعیت این استفاده از موبایل به چه صورت است؟

۰ نظر ۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۳۲
سید مهدی حسینی

تبلیغات دیجیتال چندسالی است که از موثرترین نوع تبلیغات است. پیشرفت تکنولوژی و ترویج بسترهای رسانه ای عام در میان اکثریت مردم، این امکان را ایجاد کرده است که تبلیغات در بسترهای دیجیتال با دامنه تاثیر بالا، گسترش یابد.

۱ نظر ۰۵ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۶
سید مهدی حسینی