خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

استفاده از رسانه‌ها در مدیریت بحران‌ها و مواقع اورژانسی، آموزش‌های لازم، اطلاع رسانی‌، درخواست کمک و نجات از جمله کارکردهای رسانه‌هاست. شبکه‌های اجتماعی نیز در برخی نقاط جهان به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱ نظر ۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۸:۲۰
سید مهدی حسینی

اولین با روزنامه وال استریت ژورنال در خبرهای خود از این سبک استفاده کرد، این سبک خبر نویسی که به نام سبک کباب نیز مشهور است، برای موضوعات و خبرهای مسئله محور بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۰ نظر ۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۶
سید مهدی حسینی

بازاریابی و تبلیغات برای شرکت‌های بزرگ تجاری یک رکن اساسی در رشد اقتصادی است. با پیشرفت ابزارهای رسانه‌ای دیجیتال و رواج آن‌ها، بازاریابی دیجیتال نیز شکل جدید و موثرتری به خود گرفته است.

۰ نظر ۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۱:۱۴
سید مهدی حسینی

سبک‌های خبر نویسی، مسیری به بسته بندی بهتر و جذاب‌تر خبر، برای مخاطب هستند. این سبک‌ها باعث می‌شوند که با سرعت بیشتری مخاطب به مهمترین مطالب در خبر پی‌ببرد و در کنار آن از خواندن خبر لذت ببرد و بیشتر ترغیب به خواندن شود. سبک پایان شگفت‌انگیز از جمله سبک‌های لذت بخشی است باعث می‌شود خبر مخاطب را تا انتها به دنبال خود بکشد.

۰ نظر ۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۱
سید مهدی حسینی

استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشاغل برای بازاریابی و یا هماهنگی بیشتر بین کارکنان و مدیران در پیشبرد اهداف مجموعه‌ها می‌تواند مفید باشد، ولی فعالیت در این شبکه‌ها در زمان کاری تبدیل به یک معضل شده است.

۰ نظر ۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۱:۴۷
سید مهدی حسینی

حریم خصوصی در فضای اینترنتی از دغدغه‌های بسیاری از افراد فعال در جوامع مجازی و اینترنت است. با گسترش استفاده از اینترنت در فرایندهای دولتی، ثبت نام‌ها، خریدهای اینترنتی و ... بسیار از اطلاعات شخصی و مهم افراد در فضای وب بارگذاری می‌شود و این فضا بطور کامل امن نیست. در کتاب«بازشناسی رسانه‌های جمعی با رویکر سواد رسانه‌ای»، جیمز پاتر به این موضوع پرداخته است.

۰ نظر ۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۰:۴۲
سید مهدی حسینی