خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

تاریخچه شبکه های اجتماعی را از 1971 تا 2013 در اینفوگراف زیر ببینید.

۰ نظر ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۶
سید مهدی حسینی

نظریه بر جسته سازی یا اولویت سازی، از جمله نظریات ارتباطاتی است که در آن مخاطب پویا در نظر گرفته می شود. طبق این نظریه تعیین افکار عمومی بوسیله رسانه ها اتفاق نمی افتد بلکه، جهت دهی به افکار عمومی و تعیین اولویت ها توسط رسانه های انجام می گیرد.

۰ نظر ۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۸
سید مهدی حسینی

پس از ارتباطات بوسیله کامپیوترهای شخصی و لبتاب ها؛ موبایل ها ، تبلت ها و دیگر گجت ها در حال گرفتن جای کامپیوترها هستند. هر روز بر تعداد کسانی که بوسیله موبایل یا تبلت خود به اینترنت متصل می شوند و از آن استفاده می کنند بیشتر می شود.

۰ نظر ۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۱
سید مهدی حسینی

فعالیت در شبکه های اجتماعی علاوه بر تفریح، سرگرمی و اوقات فراغت، برای خیلی ها تبدیل به کسب و کار و ابزاری مفید برای تبلیغات شده است. ولی برای موفقیت در شبکه های اجتماعی و رسانه های تعامل چگونه باید عمل کرد؟

۰ نظر ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۶
سید مهدی حسینی

Body Language  یا زبان بدن در دسته بندی ارتباط بدون کلام قرار می گیرد. نوع نگاه ما، حرکات دست ها و پاها، نوع ایستادن و نشتن، نگاه چشم ها در هنگام صحبت کردن و خیلی چیزهای دیگر، به مخاطب پیام هایی را منتقل می کند که شاید او این پیام ها را از معنی کلمات ما درک نکند.

۲ نظر ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۴۶
سید مهدی حسینی

مدل تفکر گروهی توسط ایروینگ جانیس در سال 1972 ارائه شد. در این مدل که با تاکید بر ارتباطات گروه های کوچک به بیان فرضیات و نتایج می پردازد، با بررسی نقاط قوت و آسیب های تفکر گروهی، چگونگی ارتباطات بین فردی  را در گروه ها بررسی شده است.

۰ نظر ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۲
سید مهدی حسینی

علاقه و نیازمندی به استفاده از شبکه های اجتماعی و وسایل ارتباط جمعی در همه جای جهان به دغدغه ای برای افراد مبدل شده است. برخی افراد در زمانی که در محل کار خود حضور دارند در کنار فعالیت های مرتبط با شغل خود، در شبکه های اجتماعی نیز فعال هستند.

۰ نظر ۱۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۴
سید مهدی حسینی

روزنامه نگاری شهروندی، گونه جدید تولید و توزیع اخبار در رسانه ها است. این نوع روزنامه نگاری که با رویکرد انتقادی نسبت به رسانه های رسمی و حرفه ای رشد کرده است، با پیشرفت ها تکنولوژیک در ابزارهای رسانه ای و ارتباطی و وجود شبکه های اجتماعی و خبررسانی تعاملی مورد استقبال فعالین رسانه ای در عامه مردم قرار گرفته است.

۰ نظر ۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۳
سید مهدی حسینی