خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ارتباطات انسانی در شاخه‌های مختلفی همچون ارتباطات دیداری، ارتباطات شنیداری، ارتباطات بی‌کلام، ارتباطات نوشتاری و ... دسته‌بندی می‌شوند. در این میان ارتباطات دیدار از جمله پراهمیت‌ترین موارد است که مورد توجه بسیاری از پژوهشگران اندیشمندان، مخصوصا در زمینه تبلیغات قرار گرفته است.

۰ نظر ۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۶
سید مهدی حسینی

پوشش رسانه‌ای و خبری اخبار و رویدادها و تکنیک‌های پوشش خبری در خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های خبری متناسب با عوامل درون رسانه و برون رسانه‌ای متغیر است. این تکنیک‌ها که به نحوه القا جهت‌گیری مورد نظر بنگاه خبری کمک می‌کند، توسط دروازه‌بانان و خبرنگاران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۰ نظر ۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۹
سید مهدی حسینی

پیام رسانی رو در رو یا پیام رسانی فوری که در ارتباط با اشخاص بطور فرد به فرد و شخصی اتفاق می‌افتد در برابر انتقال پیام به وسیله ایمیل، مزایا، معایب و شرایط خاص خود را دارد. تاثیر گذاری بیشتر، اعتماد و کوتاه بودن و در عوض هزینه، زمان بر بودن و موارد دیگری از جمله مولفه‌های انواع پیام رسانی ‌هاست.

۰ نظر ۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۱
سید مهدی حسینی

نمایش جنسیت و ایجاد چارچوب‌های جنسیتی در تبلیغات از جمله کارکردهای تبلیغی رسانه‌هاست. گافمن در نظریه نمایش جنسیت در تبلیغات به تحلیل کارکردها و ظهور و بروز جنسیتی در تبلیغات پرداخته است و الگوهایی را برای نمایش زنانه در تبلیغات ارائه نموده است.

۱ نظر ۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۹
سید مهدی حسینی

اینفوگرافیک‌های ابزارهای بسیار کارامدی در خصوص ارائه مفاهیم اعدا و آمارها، در یک نگاه و بصورت اجمالی و در قالبی جذاب هستند. اما آیا همه انواع اینفوگراف‌ها مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت؟

۰ نظر ۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۱
سید مهدی حسینی

نظریه تعامل گرایی رسانه ، نشات گرفته از سنت جامعه شناختی تعامل گرایی  نمادین است که ریشه در مکتب شیکاگو دارد . تعامل گرایی نمادین در جستجوی شیوه ها و تمهیداتی است که عاملان اجتماعی توانا ، به واسطه انها جهان اجتماعی ای را که در ان اقامت دارند ، می سازند و می کوشند تا آن را بفهمند.

۰ نظر ۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۵
سید مهدی حسینی

ارتباطات تصویری نسبت به ارتباطات نوشتاری همیشه، بیشتر مورد پست عامه مردم است، این نوع از ارتباطات که گاهی به عنوان «تصویر، زبان بین المللی» مطرح است، نسبت به ارتباطات نوشتاری تاثیرگذاری بیشتری نیز دارد.

۰ نظر ۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۰
سید مهدی حسینی