خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

ماکس هورکهایمر از نظریه‌پردازان حوزه نظریات انتقادی است که در کنار تئودور آدورنو مفاهیمی نظیر صنایع فرهنگی و فرهنگ توده را در نقد ارتباطات سرمایه‌داری و با تمایل به اندیشه‌های مارکسیستی بیان کرد.

۰ نظر ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۴۲
سید مهدی حسینی

سایت کونوی (CONOVI) در قالب اینفوگرافی وضعیت استفاده از فناوری دیجیتال، اینترنت و موبایل در ایران را بصورت آماری در سپتامبر سال 2012 بررسی کرده است. این نتایج ناشی از بررسی جامعه آماری، شامل 750 نمونه است.

۰ نظر ۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۰
سید مهدی حسینی

هربرت مارکوزه از جمله نظریه پردازان انتقادی مکتب فرانکفورت است که با نگرش های نئومارکسیستی به ارائه نظریاتی در زمینه فرهنگ و اثرات رسانه های سرمایه داری بر آن می پردازد.

۰ نظر ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۱۱
سید مهدی حسینی

بازاریابی و تبلیغات از جمله شاخه های کاربردی علم ارتباطات است و پیامک از ابزارهای بیشار کارآمد در حوزه بازاریابی و تبلیغات است.

در اینفو گراف حاضر 4 دلیل برای استفاده شرکت های بزرگ از تبلیغات پیامکی بررسی شده است.

۱ نظر ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۰۲
سید مهدی حسینی

نظریات تحول تاریخی جوامع بشری در حوزه ارتباطات از اندیشمندان و صاحبنظران مختلفی بیان شده است. در نظریه تحول تاریخی دیوید رایزمن، این روند از ابتدای تاریخ بشر به سه دوره کلی تقسیم شده است که هر کدام مبانی خاص خود و به طبع ویژگی های خود را دارند.

۰ نظر ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۰
سید مهدی حسینی

انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی در مقایسه با یک دیگر و به تفکیک موضوع مطالب و همچنین منطقه های جغرافیایی در سطح جهان، موضوع اصلی این اینفوگراف است.

۰ نظر ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۱۹
سید مهدی حسینی

ارتباطات بصری چیست و مزیت نسبی آن در برابر دیگر انواع ارتباطات چیست ؟‬
‫از چه زمان و توسط چه ابزاری اهمیت این گونه از ارتباطات درک شد ؟‬
چه مباحثی در این زمینه از ارتباطات قرار می گیرند؟

۴ نظر ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۲۸
امیرمحمد آزادخانی

آبراهام مول، نظریه پرداز حوزه ارتباطات جمعی، فرایند ایجاد پیام را در ارتباط جمعی در مدلی به نام مدل سایبرنتیک توضیح داده است. در این مدل خلق پیام را از سوی تفکرات علمی و هنری می داند و برای انتشار آن در جامعه حلقه ای را طراحی می کند.

۰ نظر ۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۳۷
سید مهدی حسینی

موبایل کجای زندگی ما قرار دارد؟ آیا مضرات آن بیش از معایب آن نیست؟ وابستگی جامعه به موبایل تا چه حد است؟

۲ نظر ۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۱۹
امیرمحمد آزادخانی