خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

نشانه شناسی مطالعه نشانه ها و نماد ها است . در علم نشانه شناسی مشخص می شود که نشانه ها از چه تشکیل شده­اند .نشانه امری عینی و ملموس است و جایگزین پدیده ای می شود که غایب است . پژوهش های نشانه شناختی مربوط به امروز نیست بلکه پیشینه آن به دوران باستان بر می گردد از جمله کسانی که پیش از آغاز نشانه‌شناسی به‌عنوان یک رشته علمی و یک حوزه مستقل اندیشه بشری، آرایی را مطرح کرده‌اند، می‌توان از افلاطون، ارسطو، فیلسوفان رواقی، قدیس آگوستین، و جان لاک نام برد.

۰ نظر ۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۰
سید مهدی حسینی

فیسبوک از جمله شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در بین کاربران فارسی زبان است. محتوای ارائه شده در این صفحات قابل بررسی و تحلیل است و برگرفته از فرهنگ غالب کاربران است.

۰ نظر ۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳
سید مهدی حسینی

مصرف ابزارهای رسانه‌ای در دوران مدرن شکل‌های مختلفی به خود گرفته است. تلویزیون و انواع و اقسام شبکه‌های آن، اینترنت و استفاده از ابزارهای آنلاین مثل لبتاب، تبلت و دیگر گجت‌ها، رادیو، سینما و ... همه و همه از ابزارهای رسانه‌ای دنیای مدرن هستند.

۰ نظر ۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۳
سید مهدی حسینی

شبکه‌های ماهواره‌ای با تعداد بالا و محتوای متنوعی که دارند، تبدیل به یک مسئله مهم فرهنگی برای کشورهای در حال توسعه به‌خصوص ایران شده‌اند. مردم ایران دارای اعتقادات قوی مذهبی و تمدن و فرهنگ کهن هستند و این باعث می‌شود مسئله تعامل آن‌ها با ابزارهای فرهنگی مانند ماهواره‌ها پیچیده‌تر شود.

۱ نظر ۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۶
سید مهدی حسینی

اینفوگرافیک ها از چه آمارهایی استفاده می‌کنند؟ محتوای اینفوگراف‌ها چه ویژگی‌هایی دارد؟ ویژگی‌های طراحی یک اینفوگراف چیست؟ انواع نمودارهای مورد استفاده در اینفوگراف‌ها چیست؟

۰ نظر ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸
سید مهدی حسینی

—یورگن هابرماس در کتاب دگرگونی ساختاری حوزه عمومی به تبیین پیدایش تاریخی اجتماعیِ افکار عمومیِ طبقه ی متوسط و بورژوا و استقلال نسبی آن از سلطنت مطلقه در اروپای قرون هجدهم و نوزدهم می پردازد.
۰ نظر ۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۹
سید مهدی حسینی