فعالیت در شبکه های اجتماعی علاوه بر تفریح، سرگرمی و اوقات فراغت، برای خیلی ها تبدیل به کسب و کار و ابزاری مفید برای تبلیغات شده است. ولی برای موفقیت در شبکه های اجتماعی و رسانه های تعامل چگونه باید عمل کرد؟
۰ نظر
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۶
فعالیت در شبکه های اجتماعی علاوه بر تفریح، سرگرمی و اوقات فراغت، برای خیلی ها تبدیل به کسب و کار و ابزاری مفید برای تبلیغات شده است. ولی برای موفقیت در شبکه های اجتماعی و رسانه های تعامل چگونه باید عمل کرد؟
Body Language یا زبان بدن در دسته بندی ارتباط بدون کلام قرار می گیرد. نوع نگاه ما، حرکات دست ها و پاها، نوع ایستادن و نشتن، نگاه چشم ها در هنگام صحبت کردن و خیلی چیزهای دیگر، به مخاطب پیام هایی را منتقل می کند که شاید او این پیام ها را از معنی کلمات ما درک نکند.