خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

نظریه وابستگی مخاطبان

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

نظریه وابستگی مخاطبان به رسانه ها، توسط بال روکیج و دفلور ارائه شد. در این نظریه مخاطبان منفعل در نظر گرفته شده اند و وابسته شدن مخاطب به یک رسانه عامل اصلی تاثیرات آن رسانه بر مخاطب است.

در ادامه اسلایدهایی را برای آشنایی بیشتر با جزئیات این نظریه، مشاهده کنید:

برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی