خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

تئوری مخاطبین

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

مخاطب شناسی و تئوری مخاطبین امروزه مورد توجه بسیاری از نقش آفرینان در عرصه رسانه قرار گرفته است. در نظر داشتن شرایط مخاطب، فعال دانستن مخاطبین و انتشار هدفمند محتوا در رسانه ها امری دارای اهمیت بسیار است. در این زمینه می توان به نظریات "کاتز" و "مک کوایل" اشاره کرد.

در این مطلب در چند اسلاید بعضی نکات و نظریات در خصوص تئوری های مخاطبین را مشاهده می کنید:

 

 

 

منبع:http://www.slideshare.net/joehret/audience-theory-10321909?from_search=39

 

 

نظرات  (۱)

۰۴ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۰ محمد صادق کریمی
سلام
بنظرم بهتر بود تو بحث تله گذاری برای مخاطب هم مطلبی عنوان میشد. رسانه هایی که برای جذب انواع مخاطب شیوه و مطلب متفاوتبی را منتشر می کند تا حد اکثر جذب رو داشته باشن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی