تئوری مخاطبین
دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ
مخاطب شناسی و تئوری مخاطبین امروزه مورد توجه بسیاری از نقش آفرینان در عرصه رسانه قرار گرفته است. در نظر داشتن شرایط مخاطب، فعال دانستن مخاطبین و انتشار هدفمند محتوا در رسانه ها امری دارای اهمیت بسیار است. در این زمینه می توان به نظریات "کاتز" و "مک کوایل" اشاره کرد.
در این مطلب در چند اسلاید بعضی نکات و نظریات در خصوص تئوری های مخاطبین را مشاهده می کنید:
منبع:http://www.slideshare.net/joehret/audience-theory-10321909?from_search=39