خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

بازی‌های کامپیوتری امروزه انواع و اقسام بسیار متفاوتی پیدا کرده‌اند. به علاوه با ظهور بازی‌های آنلاین و شبکه‌ای دیگر رنگ و بوی بازی‌ها فقط از یک وسیله سرگرمی و تفریح فراتر رفته و بصورت شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است. با این تحولات و با وجود سلیقه‌های مختلف بازی‌کننده‌ها و یا گیمرها، انواع مختلفی نیز در بازی‌کنندگان وجود دارند.

۰ نظر ۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۶
سید مهدی حسینی

ارتباطات سیاسی به رابطه میان نهادهای حاکمیتی یا دولت‌ها، مردم و شهروندان و رسانه‌ها می‌پردازد. این ارتباط می‌توان مقوم آرمان‌های دولت و ثبات نهاد حاکمیتی باشد و یا به تضعیف این ثبات و ایجاد تغییر در سیستم حکومتی دامن بزند.

۰ نظر ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۰
سید مهدی حسینی

نرافزارهای پیام رسان موبایل که دیگر کم‌کم درحال تبدیل شدن به شبکه‌های اجتماعی هستند و رواج بسیار زیادی در میان استفاده کنندگان از گوشی‌های تلفن هوشمند را دارند در کشورها و مناطق مختلف کرده زمین، از تنوع زیادی برخوردارند و بطور متفاوتی مورد اقبال عمومی قرار گرفته‌اند. 

۰ نظر ۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۳
سید مهدی حسینی

اعتیاد به اینترنت و استفاده بی‌‌حد و مرز از شبکه‌های اجتماعی از جمله اختلالاتی است که در ادبیات علمی و روانشناسی امروز به عنوان یک بیماری و نوعی از اعتیاد شناسایی شده است. این نوع مصرف افراطی اینترنت دارای ویژگی‌ها، علائم، معیارها و نظریاتی است.

۰ نظر ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۴
سید مهدی حسینی

زمانی که افراد در اینترنت و بصورت آنلاین می‌گذرانند شاخصه‌ای برای استفاده و ارتباط بیشتر با رسانه‌های نوین اینترنتی به حساب می‌آید. در کشورهای پیشرفته فعالیت‌های روزانه بیشتر از طریق اینترنت انجام می‌پذیرد و به همین صورت در دیگر کشورها نیز این روند ادامه دارد.

۰ نظر ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۲
سید مهدی حسینی

تکنولوژی‌های نوین ارتباطات و شاخصه‌های بی‌زمانی و بی‌مکانی آن‌ها اذهان بسیاری از متفکری حوزه ارتباطات اجتماعی از جمله کارل راجرز را متوجه خود کرده است و آن‌های نظریات مختلفی را در این زمینه ارائه کرده‌اند. نظریاتی خوش‌بینانه، بدبینانه و پست مدرن.

۰ نظر ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۵
سید مهدی حسینی

با ظهور رسانه‌های نسل جدید مشکلاتی هم در رود دسترسی عام به آن‌ها به وجود آمد. ولی با رواج روز افزون و نیازها رو به افزایش به این نوع رسانه‌های در حوزه‌های تجاری، تبلیغات و ... راه‌ها و روش‌های نوینی برای دسترسی آسان‌تر به فضای سایبری و رسانه‌های نوین فراهم شد.

۰ نظر ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۰
سید مهدی حسینی

والتر بنیامین، نظریه‌پرداز مارکسیست و انتقادی حوزه ارتباطات و فلسفه نظریاتی را در حوزه هنر سنتی و هنر مدرن و رسانه‌ای شده ارائه کرده است. او هنری که رسانه‌ای شده  است را دیگر دارای جایگاه سنتی و قدسی و یگانه خود نمی‌داند و آن را دست خورده شده توسط رسانه‌های قلمداد می‌کند.

۰ نظر ۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۲
سید مهدی حسینی