خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

نوشتن یک سرخط تاثیر گذار در فضای مجازی و یا تیتر در مطبوعات مکتوب می‌توان در جذب مخاطبان اثرات زیادی داشته باشد. مستقل از ابعاد محتوایی یک سرخط نکات دیگری نیز برای تاثیر بیشتر آن وجود دارد.

۰ نظر ۲۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۰۳
سید مهدی حسینی

در نیمه دوم قرن 20 بحث‌های فراوانی در مورد آینده جهان در حوزه‌های مختلف مطرح بود. از مهم‌ترین این پیش بینی‌ها پیش‌بینی درمورد آینده اطلاعاتی و ارتباطی بود که توسط برخی از اندیشمندان این حوزه صورت می‌گرفت.

۰ نظر ۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۲۶
سید مهدی حسینی

استفاده از تلفن‌های هوشمند و تبلت امروزه در میان همه افراد رایج شده است. اغلب افراد بیشترین استفاده خود را از اینترنت بوسیله این دستگاه‌ها انجام می‌دهند. ظهور این دستگاه‌‌ها یا گجت‌ها به نوعی مردم شناسی خاص خود را ایجاد نموده است.

۴ نظر ۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۳۶
سید مهدی حسینی

مطالعات موردی از جمله روش‌های تحقیق کیفی به حساب می‌آید. در این روش که به نوعی یک رویکرد و استراتژی برای تحقیق است، از تمام روش‌های دیگر تحققی به طور توامان استفاده می‌شود.

۰ نظر ۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۴۹
سید مهدی حسینی

یکی از روش‌های تحقیق مورد استفاده از در علوم انسان، جامعه شناسی و علوم اجتماعی تحلیل گفتمان است. بسیاری این روش را از روش‌های کیفی تحقیق می‌دانند. این روش بر مبانی زبان‌شناسی تاکید دارد و به بررسی و تحلیل گفتمان موجود در روابط زبانی و اعضای جامعه می‌پردازد.

۱ نظر ۰۳ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۷
سید مهدی حسینی

استفاده از شبکه های اجتماعی در منطقه شرق آسیا و اقیانوسیه طرفداران زیادی دارد و دامنه نفوذ این رسانه‌های بسیار گسترده است. شاید یکی از دلایل این نفوذ بالا تراکم جمعیتی این مناطق باشد، به هر حال شبکه‌های اجتماعی در شرق آسیا و اقیانوسیه با استقبال خیره کننده‌ای روبرو شده است.

۰ نظر ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۱۵
سید مهدی حسینی