استفاده از تلفنهای هوشمند و تبلتها در مورد کارکردهای مختلف این وسایل در نسلها و ردههای سنی مختلف متفاوت و قابل بررسی است. اینفوگراف حاضر این مقوله را از منظر آمار و ارقام در کاربران اروپایی، در سال 2014 بررسی کرده است.
استفاده از تلفنهای هوشمند و تبلتها در مورد کارکردهای مختلف این وسایل در نسلها و ردههای سنی مختلف متفاوت و قابل بررسی است. اینفوگراف حاضر این مقوله را از منظر آمار و ارقام در کاربران اروپایی، در سال 2014 بررسی کرده است.
«آگهی های بازرگانی تلویزیونی» از متداول ترین برنامه هایی است که در سراسر جهان، زمان زیادی از تماشای تلویزیون را برای مخاطب پوشش می دهند. زیرا برخلاف بسیاری از برنامه ها برای سازمان های متولی از منابع اصلی تامین درآمد محسوب می شود.از این رو چشم پوشی از پخش آنان غیرقابل امکان است.
میزان نفوذ و استفاده از شبکههای اجتماعی، مخصوصا فیسبوک و توییتر در کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه، که اغلب از کشورهای در حال توسعه می باشند هر روز در حال افزایش است.