خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

نظریه دریافت

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ

نظریه دریافت، ابتدا توسط استوآرت هال، پس از ارائه الگوی رمزگذاری/رمزگشایی ارائه شد و سپس با نظرات جان فیسک تکمیل گردید. این نظریه که از جمله نظریات مخاطب فعال است، مخاطب را سازنده معنا از متون رسانه‌ای می‌داند و برای متن معنای ذاتی قائل نیست.

در ادامه بیشتر با این نظریه آشنا شوید:

برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی