دیدگاه مخاطب منفعل
شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ
فعال یا منفعل بودن مخاطبین، از جمله مولفه های مهم و اثر گزار در رویکردهای نظریات ارتباطی است. اصولا نظریاتی که مخاطب را منفعل در نظر می گیرند، رسانه ها را صاحب قدرت بیش از اندازه و دارای اثرات عمیق می دانند. با پیشرفت علم ارتباطات و بیان نظریات جدید، این نوع از نظریات چندادن مورد قبول صاحبنظران نیستند.
در اسلایدهای زیر به ویژگی ها و نظریاتی که در آن مخاظبین منفعل در نظر گرفته می شوند توجه فرمایید.
برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.