جنسیت و مصرف رسانهای در ایران
چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ
تاثیر جنسیت و میزان و نوع مصرف رسانهای و موضوعات مورد توجه دو جنس زن و مرد، موضوع تحقیق بسیاری از پژوهشگران ارتباطات بوده است. در مقاله «ﺳﻨﺠﺶ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﺟﻨﺴﯿﺖ، ﺑﺮ ﻣﺼﺮف رﺳﺎﻧﻪای در اﯾﺮان» که به همت عبدالحسین کلانتر، حسین حسنی و اکرم علیپور درواری در زمستان 91 به رشته تحریر درآمده است به موضوع جنسیت و مصرف رسانهای از روش تحلیل دادههای ثانویه پرداخته است.
در اسلایدهای زیر خلاصه این مقاله را مطالعه فرمایید:
برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.
برای دانلود اصل مقاله اینجا را کلیک نمایید.