تبلیغات (سواد رسانهای 5)
يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ
در ادامه کتاب «بازشناسی رسانههای جمعی با رویکر سواد رسانهای»، جیمز پاتر به بررسی تبلیغات و اگهیهای تجاری با رویکرد سواد رسانهای پرداخته است. تبلیغات و آگهیهای تجاری، آن قدر زیاد شدهاند که میتوان گفت در همه جا هستند. در بین فیلمها و سریالها، در میان صفحات روزنامه و مجلات، در صفحههای وب، روی لباسها و ... . این آگهیها چه هدفی دارند؟ آیا ما در دنیای اشباع شده از تبلیغات زندگی میکنیم؟ تبلیغات مفید است یا صرفا ابزاری برای جذب مشتریان است؟
در اسلایدهای زیر به این سوالات جوابهایی داده شده است:
برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.