خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

تبلیغات (سواد رسانه‌ای 5)

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

در ادامه کتاب «بازشناسی رسانه‌های جمعی با رویکر سواد رسانه‌ای»، جیمز پاتر به بررسی تبلیغات و اگهی‌های تجاری با رویکرد سواد رسانه‌ای پرداخته است. تبلیغات و آگهی‌های تجاری، آن قدر زیاد شده‌‌اند که می‌توان گفت در همه جا هستند. در بین فیلم‌ها و سریال‌ها، در میان صفحات روزنامه و مجلات، در صفحه‌های وب، روی لباس‌ها و ... . این آگهی‌ها چه هدفی دارند؟ آیا ما در دنیای اشباع شده از تبلیغات زندگی می‌کنیم؟ تبلیغات مفید است یا صرفا ابزاری برای جذب مشتریان است؟

در اسلایدهای زیر به این سوالات جواب‌هایی داده شده است:

برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی