تکنولوژی wireless یا بیسیم، به عنوان تحولی در ارتباطات مطرح است. امروزه تقریبا همه دستگاه های ارتباطی مجهز به تکنولوژی بی سیم هستند. این فناوری از سال 1985 شروع یه ایجاد و رشد کرد و تا به امروز تغییرات و پیشرفت های زیادی داشته است.
تکنولوژی wireless یا بیسیم، به عنوان تحولی در ارتباطات مطرح است. امروزه تقریبا همه دستگاه های ارتباطی مجهز به تکنولوژی بی سیم هستند. این فناوری از سال 1985 شروع یه ایجاد و رشد کرد و تا به امروز تغییرات و پیشرفت های زیادی داشته است.
در این مطلب، در ادامه بررسی کتاب «بازشناسی رسانههای جمعی با رویکر سواد رسانهای» از جیمز پاتر، به عوامل اثرات رسانه بر رفتار و شخصیت افراد میپردازیم. در این کتاب عوامل به دو دسته مبنایی و نوسانی تقسیم بندی شدهاند و از هر کدام مثالهایی ذکر شده است.
کتاب «بازشناسی رسانههای جمعی با رویکر سواد رسانهای» از جیمز پاتر، تبیین و بررسی قابل تأملی از رسانههای جمعی از دیدگاه سواد رسانهای است. در این کتاب ابعاد سواد رسانهای و مهارتهای آن به خوبی مورد توضیح قرار گرفته است.
نظریه وابستگی مخاطبان به رسانه ها، توسط بال روکیج و دفلور ارائه شد. در این نظریه مخاطبان منفعل در نظر گرفته شده اند و وابسته شدن مخاطب به یک رسانه عامل اصلی تاثیرات آن رسانه بر مخاطب است.
استفاده از گوشی تلفن همراه و پس از آن گوشی های تلفن هوشمند یا SmartPhone ها امروزه بسیار در جهان رواج یافته است. افراد با اتصال گوشی تلفن خود به اینترنت و دانلود نرم افزارها، بازی ها، مولتی مدیا و ... لذت بیشتری از کار با موبایل خود می برند. حال وضعیت این استفاده از موبایل به چه صورت است؟
تبلیغات دیجیتال چندسالی است که از موثرترین نوع تبلیغات است. پیشرفت تکنولوژی و ترویج بسترهای رسانه ای عام در میان اکثریت مردم، این امکان را ایجاد کرده است که تبلیغات در بسترهای دیجیتال با دامنه تاثیر بالا، گسترش یابد.