طراحی و اجرای کمپین برای فرهنگسازی
پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ
کمپین، اعم از اینکه تبلیغات یا ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی باشد، مجموعه ای از فعالیتهای ارتباطی مرتبط و هماهنگ است که در یک دورۀ زمانی معین به منظور نیل به هدفهای از پبیش تعیین شده با بهرهگیری از رسانههای معین و برای مخاطبان تعریف شده، انجام می گیرند.
در اسلایدهای زیر به اطلاعاتی در خصوص طراحی و اجرای کمپین توجه فرمایید:
تهیه و تنظیم: علی فروزفر
برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.
۹۴/۰۹/۰۵