نظریه پیشزمینهسازی
دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ
نظریه پیش زمینه سازی (Priming) با تکیه بر اثرات روانشناسانه و عصبی و با بهره گیری از اثر تداعی شدن مفاهیم توسط مفاهیم دیگر، به توضیح اثرگذاری ساخت زمینه های رسانه ای برای یک موضوع در راستای یک هدف رسانه ای پرداخته است.
این نظریه که وابستگی قابل توجهی به نظریه برجسته سازی دارد، بر اثرات جانبی موضوع تاکید دارد.
در اسلاید های زیر توضیحاتی در این باره را مطالعه نمایید:
برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.
۹۳/۰۴/۰۹