خبرنامه ارتباطات نت نامه

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

وبلاگ خبرنامه ارتباطات و رسانه سایت نت نامه www.net-nameh.com

اسلایدر

عضویت در خبرنامه ارتباطات
آرشیو خبرنامه آرشیو خبرنامه کانال تلگرام ارتباطات و رسانه
خبرنامه ارتباطات در گوگل پلاس

جستجو

نظریه پیش‌زمینه‌سازی

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۲ ب.ظ

نظریه پیش زمینه سازی (Priming) با تکیه بر اثرات روانشناسانه و عصبی و با بهره گیری از اثر تداعی شدن مفاهیم توسط مفاهیم دیگر، به توضیح اثرگذاری ساخت زمینه های رسانه ای برای یک موضوع در راستای یک هدف رسانه ای پرداخته است.

این نظریه که وابستگی قابل توجهی به نظریه برجسته سازی دارد، بر اثرات جانبی موضوع تاکید دارد.

در اسلاید های زیر توضیحاتی در این باره را مطالعه نمایید:

برای دریافت فایل PDF اینجا را کلیک نمایید.
۹۳/۰۴/۰۹

نظرات  (۱)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۰۶:۳۲ رامین فیروز
یک چیزهایی فهمیدم ازش. تشکر
ولی اگه میشد یه مقدار ساده تر هم توضیح بدید برای من و امثال من، خیلی بهتر میشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی